субота, 10 березня 2012 р.

ОСТАННЯ СМС ДІВЧИНІ

Ми обов'язково зустрінемося, чуєш мене, пробач...
Там куди я вирушаю – весна без тебе, на жаль...
Я знаю, Не залишайся одна і пробач мене...
*****
Прощай - скажу я сумно, Довкола все так потьмяніло...
Писати мені це не легко, а щож робиться на серці!
*****
Я пішов від тебе, Ніколи не повернуся.
 Але при зустрічі з тобою, я тобі посміхнуся!
*****
Зі світанком завтрашнього дня, За те, що не побачимось ми більше,
Пробач, будь ласка, мене! Ти самий кращий в цілім світі!
*****
Все просто, як конвалії в травні. Все просто, ти не любила.
Проходят мимо трамваї, Пішла, не повернулася, забула.
*****
Настала пора розставання, Говорю, безмежно сумуючи,
До побачення, моя кохана, Не побачу я більше тебе...
*****
Я піду, а ти не помітиш... Я піду, а ти не зрозумієш...
 Ти про мене інколи згадаєш? Ти від нудьги без мене поплачеш?
Може, темної ночі, може уві сні, пригадаєш те містечко біля річки,
Як ти посміхалася лише мені...
*****
Я так хотіла тебе побачити. Я так хотіла тебе обійняти.
 Але ти стояв з друзями І зробив вигляд, що не побачив мене.
 І серце залилося кров'ю, І сльози текли по щоці.
На що я сподівалася? Про що я мріяла ночами?
*****
А я не живу, моє життя стало адом.
Я засинаю і ти зі мною поруч,
 І я не живу, моє життя зупинилось,
 І я просипаюсь - тебе поруч немає!
*****
Говорять, потрібна хвилина аби відмітити особливу людину.
 Всього година, аби полюбити його. А потім потрібне все життя,
 аби забути його!!!
*****
Вічно любити тебе буду, І ніколи не забуду Як разом ми були,
 Як колись любили.
*****
Душа згорнулася як котеня, Перечікуючи холод,
Мені про тебе душа кричить, дряпнувши серце так болить...
*****
Не плач, що все закінчилося...
Посміхнися, адже життя не кінчилося.
*****
І по обличчю не скотиться скупа чоловіча сльоза...
Хто тобі більше подобається – Ти вибираєш сама.
*****
Я думаю лише про тебе... Як ти відносишся до мене?
 Пробач мене за всі тривоги, Я сходжу з твоєї дороги.
*****
Пробач за все, що стане минулим, Не докоряй, і не вини.
Забудь про все, як тільки зможеш. І вибач будьласка мене.


================================

А я не прощаюсь ...
 я просто залишаю ві=дкритим=и двері і кажу до побачення! Все одно, адже перетнемося ...


================================
а Я не можу плакати.
Розучилася ...
не можу писати вірші. Слова ніколи не зможуть висловити і частини того,
 що колись сталося ...


===========================

Дівчата, у вас вірші просто СУПЕР!!!!!! Ви просто молодці!!! Мені вони дуже сподобалися!! Без винятку! Дівчата, якщо у вашому житті щось не так-вірте в краще!! Повірте все налагодиться і збудеться те, про що ви мрієте! На своєму досвіді знаю це ... Не переживайте!


=Маша 16.03.2009
коли то він мені говорив: "Я люблю тебе! Ти для мене Усе життя! Я не зможу без тебе і дня! Я ніколи не залишу тебе одну! І буду завжди поруч з тобою!" Я вірила цим словам, сказаним з його уст. Мені здавалося що у нас одне життя на двоіх.Мне було добре з ним! Але в одну мить він пішов, просто взяв і пішов! Тепер ці слова він говорить інший! А я залишилася одна ... тепер я тільки існую, а живу тільки спогадами! Втративши його-я втратила ВсЕ ... не з ким поділиться, і залишається тільки одне-писати вірші в нікуди ...

=============================


Сходжу з розуму, коли ти поруч,Дивлюся тобі в очі, мовчу.І Бог лише знає, як хочу,Притулитися до твого плеча,І зустрітися з тобою поглядом.







===========================


Я любила тебе, не приховую.Я чекала вдень і вночі тебе ...Але тепер вже занадто пізно,Так попрощаємося з тобою назавжди.

===============================



.Любиш, не любиш, не треба,Ти на Землі не один.Час пройде, ти полюбиш,Але я вже буду з іншим.



===================================

Навіщо тебе любила?Навіщо тебе чекала?Адже все одно ж знала,Не любиш ти мене ...



======================================

Я можу тебе дуже чекати,Довго-довго і вірно-вірно,І ночами можу не спатиРік і два і все життя, напевно!



===========================================

Я так тебе любила,А ти мене підвів.Як нерозумно це було,Що ти мене провів.



=================================

Немов дитина, спала спокійно.Ось я прокинулася - і що ж тепер?Десь усередині вмирає надія,А за тобою закриваються двері ...



=================================
.І нехай сьогодні ти з іншою,Ти знай - я все тобі прощу.І лише дотик руки,Я на прощання прошу.




===============================

Того, що було, не повернути,Не приходь в мій світ остиглий.Прошу, про майбутнє забудь,Ти колишній мій, ти тільки колишній.



==============================
Так закохалася відразу я в тебе!А ти не дивишся на мене!Але все одно любити тебе я будуІ ніколи тебе я не забуду!



=================================

За вікном кружляє сніг -На вулиці зима!Де ж ти мій любий?Мені холодно без тебе!



============================



Любов як полум'я гарячаІ в небо, піднімаючись димом
Я таю нібито свічка ...Розлука на століття з коханим!



================================

Я люблю тебе, але бігати за тобою - не стану.
Хоч любов мою мені дуже шкода,Все одно колись забуду,Не забуду - не твоя печаль.

=================================


Звичайно, ти мене не знаєшІ не дізнаєшся ніколи.
Любити її ти міцно можеш,Любити тебе ж буду я!





==================================


Любити тебе мені важко.Любові відповідної немає.Хочу в душі стерти твій слід,Але, видно, не дано.




Немає коментарів:

Дописати коментар

СМС РАНКОВІ УКРАЇНСЬКІ

Доброго ранку ...., Посмішку сонечку свою подаруй, А від мене прийми у дарунок - Ніжний у щічку поцілунок! ***** Якщо прокинешся ти ...