суботу, 10 березня 2012 р.

ПРОЩАЛЬНА СМС КОХАНІЙ

Мені без тебе так важко жити,Всі незатишно, все турбує.
Ти світ не можеш замінити,Але ж і він тебе не може.





===============================



Заспокойся, я більше не буду,У тебе на дорозі стояти.

Буде боляче, але все ж забуду.Хоч і в житті доведеться страждати.



=========================

В твоїх очах я - клоун,Сам вибрав цю роль.

Але про одне прошу лише -Не чини мені біль!




================================

Мені потрібні твої очі, розумієш?І усмішка, і слова -

 ти ж знаєш!Чому ж, ти мовчиш і не пишеш?Я люблю тебе, (ІМ'Я), дуже, чуєш?




=============================


Краса твоя - як з казки.Ти розумна і струнка.

Прекрасна -Тільки Бог тебе зробити міг ...
Пропадати мені по життю, ясно,У твоїх незрівнянних ніг!



Завжди так є і буде,І для того ми народжені -
Коли нас люблять, ми не любимо,Коли не люблять, любимо ми ...

==========================

Душа згорнулася як кошеня,Перечікуючи холоду,
Мені про тебе душаНагадає, дряпнувши серце іноді ...




=============================

Тебе тут немає і мені прикро,На серце нудьга і туга.
Не знаю, чи так ти сумуєш,Як на тобі сумую я.



=============================


Без тебе я жахливо скучаю.Без тебе моє серце болить.
Я тебе щодня згадую!Мені тебе ніколи не забути!



===============================

Прощай!
- Як сумно це слово.Хто тільки вигадав його?
Для мови воно просте,Ну а для серця, як?




===========================

Буду згадувати я наші зустрічі,Твої очі і образ твій.
Буду згадувати я щовечораТой час, коли ми були з тобою.



============================

Троянди приховую,Бузок березі,
Всіх забуваю,Тебе - не можу.





=======================

Я так хочу тебе побачити,Обійняти, поглянути в твої очі.
Забути всі сварки і образи,І бути з тобою - назавжди!




=====================

Мені без тебе сумно і тужливо,Сумую ... і не милий мені білий світ!
Зрозумій, що життя моя не може бути щасливою,
Коли тебе зі мною поруч немає!



============================

Тебе любити я буду вічно,Сьогодні завтра і завжди!
Клянуся, тебе я не забуду,Не забувай і ти мене!


=============================

Забути тебе?
А з ким я буду ...Суму, радості ділити?Нехай краще всі мене забудуть,Чим я зможу тебе забути
 ...

=====================

Сиджу я біля моря,Навколо мене вода,
Пишу чотири слова:Мені погано без тебе.



============================

На простягнутою долоні,Ворох слів в росі світанкової,
Тиша останньої ночі,Павутинка снів прозорих,І
 розкрите серце,У крапельках минулого смутку ...


===========================

Буває ж у житті хвилина,Що зовсім не хочеться жити,
А хочеться плакатиІ міцно любити.





=====================

Притискаючи коліна до грудей,Поперхнувшись наглої сльозою,
Я кричу тобі в слід: - Почекай!Мені так шкода розлучатися з мрією!


=============================

Не всяка любов
проходить випробування
На довгі розлуки і
Довгі відстані.

І наші почуття не змогли
Пройти крізь цей етап
Без втрат і без втрат.

Прости мене, коханий,
І прощай!


==========================



Була любов - і ось вже немає.
Тепер не жди мене в обід,
Не йшли мені полум'яний привіт -
Любові вже нашої більше немає ...


======================




Я відлітаю далеко,
У розлуці нам обом
Буде нелегко.

Але нехай моя любов тебе зігріє,
Як теплий светр чи сорочка,
Від якої мій дух віє.

Повернуся я скоро - так і знай,
Ти тут мене не зрадь!



============================


Прощай! Любов пройшла.
Хто винен - не знаю я.
Прости мене і вибач,
Але немає в серці більше любові

=========================


Йдучи - йди,
Образливих слів не говори.
Давай, розлучимося, як люди,
Розійдемося без сварок, образ і образ.

Любов довго терпить,
Любов багато прощає,
Але іноді так відбувається -
Вона просто бере і тихо вмирає.


==============================


Прости мене, кохана, рідна,
Прости ... Ми розлучаємося.
Так склалося. Не ображайся більше ти
На мої вчинки і помилково дані мрії.

Прощай! Забудь і відпусти!
Ти ображалася стільки разів,
Твоя любов - мені не указ.


================================

Твоя любов до мене - це суцільне випробування,
Болісне, нервове страждання.
Я спокусив тебе, закохав у себе, -
Але не любив тебе ні разу я.
Прости мене. Я - негідник.

 

===========================


Не треба слів і зустрічей не требаВ розливах чуттєвої зими,А от гляну разок - і добре,Щоб довго-довго бачити сни.





=========================


Не забувай мене,Я так тебе просив,Схилившись ніжно над тобою,Не забувай мене,Адже в житті більше не любив,Тебе як я, ні хто інший.

=================================


Забудь цю дурість,Я зрозумів, що все було даремно,Мене не побачиш вже ніколи.Один залишаюся я, в серці зберігаючи,Маленький-маленький шматочок тебе ...





===========================


Згадай - як любила мене,Пам'ятай - не забудь ніколи,Згадай наші зустрічі з тобою,Пам'ятай - не пішов я з іншого!




===============================

І ти пішла, любові не помічаючи,Ніяк повірити не могла.У те, що я люблю тебе,Душі в тебе не чаю.Так знайте ж,Любов на світі, зла!




=============================

Не вір, що не тобою я хворийЩо змінам цим радий,Я просто вибирати, не вільний,Будь мій рай, все той же пекло!






=================================

Знаю я, що так непростийШлях до забутого порогу.Не пали останній міст,Відшукай до мене дорогу.




===============================

Все, все як вчора, але без тебе ...Ревнощі, жалість, немов заодно,Птахом скорботи падаю на дно.Все, все як вчора, але без тебе ...


==============================

Я знаю, про кого ти мрієш,Я знаю, про кого ти сумуєш,Але ти ніколи не дізнаєшся,І я ніколи не скажу,Як серце моє сумує,Як сильно тебе я люблю.





=================================

Я розумію, як смішноВ очах твоїх шукати відповідь.В очах, яким все одно,Я поруч чи ні.


================================





Немає коментарів:

Дописати коментар

СМС РАНКОВІ УКРАЇНСЬКІ

Доброго ранку ...., Посмішку сонечку свою подаруй, А від мене прийми у дарунок - Ніжний у щічку поцілунок! ***** Якщо прокинешся ти ...