субота, 10 березня 2012 р.

ХОРОША ПРОЩАЛЬНА СМС ХЛОПЦЕВІ

Не знаю, що сталося,
Але почуття моє до тебе пішло ...

Не знаю, що зі мною сталося,
Але не можу тебе любити,
Несила з тобою бути ...

Я не люблю тебе - пробач.
Любити тебе не підтверджую,
І ти мене - зрозумій, прости
І назавжди любов нашу відпусти ...


=============================


Йдучи - йди,
Образливих слів не говори.
Давай, розлучимося, як люди,
Розійдемося без сварок, образ і образ.

Любов довго терпить,
Любов багато прощає,
Але іноді так відбувається -
Вона просто бере і тихо вмирає.


==============================




Тебе давно немає зі мною поруч,
І життя без тебе здається мені пеклом.

Мені важко без тебе дихати,
Мріяти, ковтати і відпочивати ...

Всі думки тільки про тебе -
Моя душа прагне лише до тебе!

О! Як хочу я бути з тобою поруч!
Щоб життя більше не здавалася Мені жахливим пеклом ...


================================

Запеклі почуття вкрилися холодом, льодом.
В душі моїй варто колом гірких докорів ком.
Ти зламав моє життя, як грубий лом.
Але більше я не можу терпіти цей любовний облом


==============================


Якщо любиш квітка - єдиний, якого більше немає ні на одній з багатьох мільйонів зірок, цього досить: дивишся на небо і відчуваєш себе щасливим. І кажеш собі: "Десь там і моя квітка ..."

============================
2. Кішмарний сон мені душу ківіряет, сльозинка тихо хлюпається в оці.
АНИТКА не прийде-вона ізменівает і знущається над мене.
================================3. Я так хотіла тебе побачити. Я так хотіла тебе обійняти. Але ти стояв з друзями І зробив вигляд, що не побачив мене. І серце залилося кров'ю, І сльози текли по щоках. На що я сподівалася? Про що я мріяла ночами?
============================


4.

А я не живу, моє життя стала пеклом-Я засинаю і ти зі мною поруч, І я не живу, моє життя-це маячня, І я прокидаюся-тебе поруч немає!

============================

5. Кажуть, що боляче дивитися на сонце, але ще більш боляче дивитися на губи які любиш, але не можеш поцілувати
========================


6. Як хочеться закрити обличчя руками, І закричати, щоб чула земля - ​​Не йди! Поверни тепло, посмішку, радість! Не йди!

Мені важко без тебе!

========================
7. Твої очі - це бездонний колодязь. Я дивлюся в них і потопаю в нескінченності від якої віє холодом і вогкістю. Могли б вони зігріти мене? Твій голос, немов гуркіт грома.Он розбурхує мою душу навіть якщо дуже далеко. Ми розлучаємося, що ж? Залишайся з чим хотів, а я буду слухати гуркіт грому, слухати, як стукають зірки в моє самотнє вікно, відчувати прохолоду вітру з бездонного колодязя твоєї душі і бути сама собою!
Прийшла вічна розлука і залишилася тільки тиша без тебе!

=
==============================8. Немов море з берегом, я буду з тобою, але якщо ти скажеш: "Іди!". Я піду тихо і безшумно, як іде море, залишивши на твоєму березі дзюркотливі раковини.
=====================



9. Прекрасна троянда цвіла в саду. Любов зберігала її красу.

Її аромат був зрозуміліше слів, Але Він не відповів на цю любов

10. Все було добре, але все пройшло. І немає тебе тепер: моя душа, Як замкнені двері. І ключ у людини одного, Якого незнаю добре, Який багато мені відкрив, Я знаю, Що він мене любив ... Не зрозумів він мене і не повірив у мої слова, Ну і даремно-я любила його без розуму ...


Немає коментарів:

Дописати коментар

СМС РАНКОВІ УКРАЇНСЬКІ

Доброго ранку ...., Посмішку сонечку свою подаруй, А від мене прийми у дарунок - Ніжний у щічку поцілунок! ***** Якщо прокинешся ти ...