суботу, 10 березня 2012 р.

СМС ПРОЩАВАЙ КОХАНИЙ

Я не зауважу, якщо на небі не буде зірок, якщо висохне море ....
 Але я зауважу що перестав відчувати сонце, якщо тебе не буде поруч!

=========================


16. Любити тебе мені важко-Любові відповідної немає.

Хочу в душі стерти твій слід, Але видно, не дано.

==============================


17. Я закрию очі, я забуду що було ... Я
 прощу навіть те, що не варто прощати!
Але ніхто ніколи як тебе я любив, Не зуміє любити!

І не зможе так чекати!


===================


18. Розлука каменем обернеться, застрягне в серце як голка,
кольне з очей сльоза проллється ....

живу по-прежмему Люблячи!

=============================


19. Як шкода, що ти не мій. Як шкода, що не зі мною.

Живу я тільки лише тобою, А ти, звичайно ж, не мною

====================================

20. Кажуть, потрібна хвилина щоб помітити особливу людину. Всь


ого година, щоб полюбити його. А потім потрібна вся життя, щоб забути його!

===============================
21. Хочу бути вітром і пестити твої щоки. Хочу бути сонцем і гріти твоє тіло.
 Хочу бути снігом, впасти і розтанути на твоїх долонях.
Хочу бути птахом, полетіти і звільнитися від усього цього:
Страждань сліз переживань, тієї незрозумілої
болю яка не відпускає мою душу ...
===================================




22. НЕ ЛЯЛЬКА Я. І НЕ ЗАБАВА, Щ
ОБ ТАК ВЗЯТИ і пограти.
І Я МАЮ ТЕЖ СЕРЦЕ, ЩОБ ЛЮБЛЮ ТЕБЕ СКАЗАТИ!!!

23. Ніхто мене не любить, Ніхто мене не чекає, Піду но я в садочок - наїмся черв'ячків Вони бувають різні - зелені та червоні, Наїмся - і помру. а знаєш чому?
(Далі починай читати спочатку)

24.
Не став крапку там, де серце ставить кому.

25.
Взяти б серце в руки і до болю стиснути-Ні сильніше борошна, ніж любити і чекати.

26. Любов як полум'я гаряча І в небо піднімаючись димом Я таю ніби-то свічка ...
Розлука НА СТОЛІТТЯ з коханим!

27.
Притискаючи коліна до грудей, поперхнувшись наглої сльозою, Я кричу тобі в слід: "почекай" Мені так шкода расставться з мрією!

28.
Вічно любити тебе буду, І ніколи не забуду Як разом ми були, Як колись любили.

29. Забути тебе? А з ким я буду ... Суму, радості ділити?
Нехай краще всі мене забудуть, Чим я зможу тебе забути ...

30. Нехай ти мене не любиш і не згадаєш ... Нехай життя твоє тече рікою .. А я .. я буду вірити в диво, Що знову зустрінемося з тобою ...
Що знову я побачу вир твоїх прекрасних карих очей ... Я Так хочу тебе побачити, хоча б раз ... в останній раз ...

31. Ти цілуєш шаленому - мучуся я! Ховаю губи вперто - я не твоя! Невже ти не бачиш очей холодок? На губах, що не дадуть відповідь, холоне льодок! Ти цілуєш, а інші губи зі мною! Ти цілуєш, а він самий, самий рідний! Для нього в мені вся ніжність, Не для тебе!
Не дивися з тугою і з надією я не твоя!

32.
Душа згорнулася як кошеня, перечікуючи холоду, Мені про тебе душа Нагадає, дряпнувши серце іноді ...

33. Ночами я замерзаю, Мені холодно і вдень. Лише очі я закриваю, Як знову думаю про нього! Я хочу до нього притулитися, Відчути тепло ...
Мені набридло прокидатися І розуміти, що немає ЙОГО!

34. Ти як зірка в моєму вікні, Що дарує промінчик світла мені.
Люблю її, люблю тебе, Але далеко ти від мене ...

35. Тебе образили, тебе покинули.
Але сльози ти з лиця утри, Не треба що б люди бачили, Як по ньому страждаєш ти.

36. Ти мені змінив - як це ужастно, Прощення посил - все це напрастно, Тебе я любила, тепер зневажаю.
Як це сталося, я знати не бажаю, Твоїх пояснень я слухати не стану, Твоєю була я, чужою я стану.

37. Того, що було, не повернути, Не приходь в мій світ остиглий.
Прошу, про майбутнє забудь, Ти колишній мій, ти тільки колишній.

38. Знаю я, що так непростий Шлях до забитьму порогу.
Не пали останній міст, Відшукай до мене дорогу ..

39. Я вірила словами, вірила в їхню силу і пристрасть. Вони рвали мене навпіл і не довали впасти.
Тільки слова, як дим, що тане високо, А тим хто їх говорив вообщем-то всерівно ...

40. Не плач, не плач, моє дитя! Не варто він божевільної борошна, Вір: він пестив тебе жартома, Вір: він любив тебе від нудьги ... Тебе він золотом дарував, Клявся, що вічно не змінить.
Він ласки дорого цінував, але сліз твоїх він не оцінив ...

41.
Є багато засобів, щоб вилікуватися від кохання, але жодне з них не ефективно ...

42. Вона як квітка, кращий ароматрого випаровується назустріч першим променям сонця.
Його потрібно зірвати в цю хвилину і надихавшись вдосталь кинути на дорогу, може, хтось підніме ...

43. Свіжа, недоступна була вона для нього, Дістав ...
Камінчик тьмяний тепер!

44.
Як ти хороший в проміжках між зрадами!

45.
Красу жіночих ліній творять неситі погляди чоловіка.

46. Любов не може померти!
Вона тільки залишає людину, якщо він не гідний її.

47. Немов дитина, спала спокійно. Ось я прокинулася - і що ж тепер?
Десь усередині вмирає надія, А за тобою закриваються двері ...

48. Десь мотив заграє прощальний, Життя - це фільм, ти сіграл свою роль.
Горькоі сумно, прикро, сумно - Це зіллється в єдину біль.

49.
Що ж прощення вимолює на колінах, ми прівикщіе все брати силою?

50. Я тебе буду чекати. Вічність - це не термін. Часу не відірвати від життя моєї шматок. Тануть без смерті дні, особа перетворюючи в непотріб.
Сожешь якщо, то збережи все, що належало нам.

51. Прости мене, коханий. Прости, мій дорогий, Що я тебе любила, Хотіла бути з тобою.
Прости мене, коханий, Колись і я прощу, Що не любив ти, Що не любив мене.

52. Зірки чиркають по небу косо, І созвездья висять над землею. Ти - мій космос, друже, ти - мій космос.
Ти мій космос, я - твій астроном.

53. За вікном кружляє сніг - На вулиці зима! Де ж ти мій любий?
Мені сумно без тебе!

54. Мокра подушка, В голові бардак, Все змінилося, Все вже не так. Що зі мною твориться? Адже це все ТИ! Ти змусив вірити, Ти змусив чекати, Що Стобі сталося? Де твоя любов? Може зачаїлася, в кілометрах слів? Я тебе любила, Я тебе люблю.
І забути тебе я, Напевно не зможу!

55.
Буває ж у житті хвилина, Що зовсім не хочеться жити, А хочеться так плакати І міцно когось любити.

==============================

56. Твої очі мене збентежили. Твоя хода заманила. Твоя весела усмішка Страждати змусила мене


===============================


Скучают ласточки по небу,
Скучают рыбы по воде,
А я пишу… и в то же время
Скучаю очень по тебе.
***
Утром не завтракаю, т.к. думаю о тебе.
Днем не обедаю -думаю о тебе.
Вечером не обедаю -думаю о тебе.
Ночью не сплю - кушать хочу!
***
На голос твой я сердцем отзовусь,
На верность верностью отвечу.
Ты далеко, но я тебя дождусь,
Хотя и много времени до встречи.
***
Пусть нежный взор твоих очей
Коснется смс моей,
И в этот миг в твоем уме
Возникнет память обо мне!
***
С ума схожу и умираю, когда тебя я покидаю...
Мне очень плохо без тебя,
Люблю тебя, любовь моя!
***
Я знала — что один день это 24 часа, один час — 60 минут, но я не знала что один день без тебя — это вечность!
***
Нас разлучают расстоянья, нас разлучает снег и зной,
Одни мои воспоминанья связали навсегда с тобой...
***
Если от меня ты далеко, без тебя мне очень не легко.
Смс я тебе написала и немного легче стало!
***
Приди ко мне, с тобой мне будет легче,
Сними рукой горячий бред,
И поцелуй меня покрепче,
Чтоб от любви остался след!!!
***
Когда тебя забудут люди,
Забудут все твои друзья,
Тебя лишь сердце помнить будет,
И этим сердцем буду я!
***
Смолкает шум и гаснет свет,
Блестят узоры на стекле.
И лучшей радости мне нет,
Чем просто думать о тебе.
***
У меня из груди убежало сердечко,
Побежала за ним, а оно - за крылечко.
Если кто-то к тебе постучится внезапно -
Это сердце моё! Ты впусти его, ладно?
***
Я люблю тебя, как небо любит ветер,
Так же нежно, как волна морской песок.
Без тебя мне солнца нету,
Без тебя вся жизнь наискосок.
***
Каждый раз, когда закроешь глазки
Пусть приснится сладкий-сладкий сон
А когда проснешься, словно в сказке,
Сбудется на самом деле он!
***
Ты согреваешь душу мне,
Ты озаряешь жизнь мою,
С тобой я, как в счастливом сне,
Ты - чудо! Я тебя люблю!
***
Взять бы сердце в руки и до боли сжать,
Нет сильнее муки, чем любить и ждать.
***
Раннее утро, солнышко встало.
Доброе утро, тебе прошептало.
Глазки открой мой любимый малыш,
Жду и надеюсь, что ты позвонишь!
***
Есть кое-что, что так приятно делать мне, — закрыть глаза и думать о тебе.
***
С тех пор как перпендикуляр твоего взгляда опустился на плоскость моего сердца, я не нахожу себе радиуса, чтобы описать окружность чувств волнующих меня !
***
ОДИН СОВЕТ: позаботься осебе.
ОДНА ПРОСЬБА: не меняйся.
ОДНА ЛОЖЬ: я тебя не люблю.
ОДНА ПРАВДА: я очень по тебе скучаю.
***
Я знаю, что буду скучать по тебе завтра больше…чем сегодня, потому что сегодня я скучаю по тебе больше, чем вчера!
***
Сижу, смотрю я в облака,
И в них я вижу лишь тебя,
Ты месяц ясный в небе том,
И думать кроме тебя немогу ни о ком.
***
Когда мне грустно на душе
Когда печаль одолевает
Я вспоминаю о тебе
Тебя мне очень не хватает
***
Пустые дни
Пустые ночи
Пустые сны
Пустые очи
Пустое сердце и душа
Когда есть всё но нет тебя
***
Если вспомнишь, не думай забыть,
И разлуки не надо бояться,
Ведь в дали можно тоже любить,
Даже больше, чем часто встречаться.


Я любила тебе, не приховую.Я чекала вдень і вночі тебе ...Але тепер вже занадто пізно,Так попрощаємося з тобою назавжди.






=========================


Любиш, не любиш, не треба,Ти на Землі не один.Час пройде, ти полюбиш,Але я вже буду з іншим.



==========================

Навіщо тебе любила?Навіщо тебе чекала?Адже все одно ж знала,Не любиш ти мене ...





=======================

Я можу тебе дуже чекати,Довго-довго і вірно-вірно,І ночами можу не спатиРік і два і все життя, напевно!






==============================

Я так тебе любила,А ти мене підвів.Як нерозумно це було,Що ти мене провів.





==========================


Немов дитина, спала спокійно.Ось я прокинулася - і що ж тепер?Десь усередині вмирає надія,А за тобою закриваються двері ...






===============

І нехай сьогодні ти з іншою,Ти знай - я все тобі прощу.І лише дотик руки,Я на прощання прошу.







===========

Того, що було, не повернути,Не приходь в мій світ остиглий.Прошу, про майбутнє забудь,Ти колишній мій, ти тільки колишній.





=======================

Так закохалася відразу я в тебе!А ти не дивишся на мене!Але все одно любити тебе я будуІ ніколи тебе я не забуду!





=======================


За вікном кружляє сніг -На вулиці зима!Де ж ти мій любий?Мені холодно без тебе!





============================


Любов як полум'я гарячаІ в небо, піднімаючись димом
Я таю нібито свічка ...Розлука на століття з коханим!




Немає коментарів:

Дописати коментар

СМС РАНКОВІ УКРАЇНСЬКІ

Доброго ранку ...., Посмішку сонечку свою подаруй, А від мене прийми у дарунок - Ніжний у щічку поцілунок! ***** Якщо прокинешся ти ...