пʼятницю, 30 березня 2012 р.

СМС ДОБРОГО І КРАСИВОГО РАНКУ

Якщо ти прокинулася і мені від цього стало світло і тепло, це означає що ти моє Сонечко!

Сонечка промінець щічки лоскоче, Добрий ранок сказати хоче. Добрий ранок кошеня! Прокидайся любов моя!
Ранок стукає в віконце, ти ще спиш? Прокинься, сонце! 100 цілунків відсилаю, з днем новим тебе вітаю!
 
Доброго ранку і вдалого дня бажає тобі твоє кошеня!
***** 
Сонечко прокинулось, роси посушило, прокидайся котику, день надворі милий!
Ти прокинулась ммилий мій котику?! Бажаю гарного дня!Памятай що є на Світі той хто любить, і бажає лиш добра.
Сонечко встало! бажаю тобі щоб все розквітало, співло, плясало! Добрий ранок! ну що? ти поспала?
 
Добрий ранок, Милий, коханий! Я так скучила, чарівний, Я поцілунок тобі ніжний шлю та обійняти мене сильно прошу.
Хай сонечко в твоєму вікні, нагадає тобі про мене. І скаже: "Коханий, досить спати. На вулиці ранок, треба вставати!"
З добрим ранком, малюк:) бажаю тобі сонячного, яскравого дня і ніжних усмішок. чмок тя =)
Якщо ти прокинулася і мені від цього стало світло і тепло, означає ти моє Сонечко!

Немає коментарів:

Дописати коментар

СМС РАНКОВІ УКРАЇНСЬКІ

Доброго ранку ...., Посмішку сонечку свою подаруй, А від мене прийми у дарунок - Ніжний у щічку поцілунок! ***** Якщо прокинешся ти ...