вівторок, 13 березня 2012 р.

СМС ВІРШИКИ ХЛОПЦЕВІ ГАРНИХ І КЛАСНИХ СНІВ

В нічне небо ти поглянь
І там побачиш три зірки.
Три зірочки вгорі горять,
"добраніч" кажуть!



=======================



Хай не розбудить смутку телефон.
Нехай печаль не зрушиться листами.
Хай буде легко. Це був тільки сон,
що ледь торкнувся пам'яті вустами


=======================


Яким би не був день, що минув,
Але ніч красива і ніжна,
І я бажаю в цей вечір,
Спокійної ночі для тебе!


=========================


На добраніч, зайченя моя. У мене ти найдорожча.
 Хочу відкрити тобі таємницю... Таємниця: Я люблю тебе!!!



=========================



Спи кошеня солодко, солодко! Я хочу до тебе в ліжечко!
У чужому ліжку ти лежиш! Я хочу до тебе малюк!


==========================


Ніжно рукою до волосся я доторкнуся, 
Тихо, губами ковзнувши зі щоки, Пошепки, 
м'яко скажу я на вушко: - Спи, моє щастя, засни.


=============================


бажаю приємної ночі, чудового легкого ранку і удаччного початку дня всім-всім-всім



===============================


Нехай тобі сниться сон з чистим небом і райдугою! Спока НОКи (на добраніч


=============================


Маленький котик, пухнасті вушка, солодко цілую, 
до завтра, спокушкі! ))) - Побажання спок ночі


==============================


Спокійної ночі, солодких снів
Ти тихо спи моя любов!


=====================


Нехай тобі насниться чайка у водиці,
Крилами нехай помахає і дорогу в світ сну покаже)


===================


Знаєш, я тільки що подумала, що тобі, напевно, дуже холодно і самотньо спати одному ...
Раптом ще страшний сон присниться ...
Тому я вирішила тебе розбудити, про всяк випадок ...



==============================


Лежачи на затишному ліжечку, розслабся і забудь про всем.
 Відчуваєш ніжний поцілунок на своїх губах?
 Це я цілую тебе перед сном і бажаю спокійної ночі!

=================================


Спи кошеня солодко-солодко,
Я візьму тебе за руку,
Прошепчу на вушко: "Спи,
Я з тобою, скоріше засни "))



==========================


Спи кошеня солодко-солодко,
Я візьму тебе за руку,
Прошепчу на вушко: "Спи,
Я з тобою, скоріше засни "))


========================


Спи, моя радість, засни!
Ноги за шию загни,
П'ятами вуха закрий,
Що? Незручно, рідний?


=========================

Здалеку твій голос принесе мені вітер і ласкаво торкнеться він моєї руки, ти для мене єдиний на світі; і чекатиму я, якщо любиш ти. 



=======================================


Спокійної ночі, ангел Чумацького Шляху.
До мене уві сні хоч на мить прийди.
З твоїм сяйвом я щасливіший стану вмить.
Ти - сонце раннє! Ти - ранкове джерело!



Немає коментарів:

Дописати коментар

СМС РАНКОВІ УКРАЇНСЬКІ

Доброго ранку ...., Посмішку сонечку свою подаруй, А від мене прийми у дарунок - Ніжний у щічку поцілунок! ***** Якщо прокинешся ти ...