вівторок, 13 березня 2012 р.

СМС КОХАНОМУ НАДОБРАНІЧ

Спи кошеня солодко, солодко, напевно, 
ти в ліжечку, тихо очки закривай, я люблю тебе ти знай


==============================


До тебе я прийду вночі
вкушу за губки увісні,
поцьомаю за вушком так
щоб сум пропав і був лиш смак,
який лишив для тебе я,
тож спи маленька, спи як котеня.


===========================


Ніч - це світ лише солодких марень,
Світ без печалі і сліз,
Світ, де не потрібно зайвих слів,
БАЖАЮ НІЖНИХ, СОЛОДКИХ СНІВ!


==========================


Бажаю доброї ночі сотню разів!
Прощання під час розлуки
Несе з собою стільки солодкої муки,
Що до ранку могла б прощатися я...


==============================

Сон твій ніжно охороняючи, ніч йде велика, 
та зірки ласкаво бульмочать: Спи кошеня, доброї ночі!


============================


Ночі доброї, моя мила!
Чекати тебе так важко мені ...
Так що зберуся я з силами
І приснився тобі уві сні!


==========================


Поцілунки і обійми
Шле твоє пухнасте Кошеня.
Солодких снів! Спокійної ночі!
Мій улюблений Ведмедик!


=========================


Київстар (МТС...) інформує:
Вам надіслано солодкий чарівний сон!
Посилку можете забрати в ліжку коханого (коханої)!
Спокійної ночі!


===========================

Пробач, якщо розбудила, не можу заснути — думаю про тебе... Дуже хочеш ти побачити, просто відчути, що ти поряд... Я тебе люблю!


===========================


Спи мій котик солодко, солодко Я цілу твою лапку, 
гладжу ніжно твоє вушко, добих снів моя звірятко!


=========================

На добраніч! Цілую тебе в оченята,
 як принцеса принців в солодких казках!


============================

Котик спить муркоче.
мишка спить і сиру хоче.
Зайка спить віночком
ну а їжачок клубочком.
Ти малютка засинай
солодко й чарівно й знай:
муркотіти-залицятись,
сиру хтіти-цілуватись,
а з віночком-то весілля,
а клубочком-то похмілля...
Ти Кохана засинай
сни в реальність воплощай...


==========================


Спи, моя радість, засни
Ноги за вуха заткни,
П'ятами вічка закрий.
Що, незручно, рідний?


================================

Я дивлюся на зірки і мрію,
Ніби на Землі з тобою одні ми ...
Ніч чарівна всюди наступає.
Я тебе цілую, мій Коханий!

для коханого хлопця


=============================

Тихо в кімнаті, темно,
Лише місяць дивиться у вікно.
Попрошу я місячне світло
Передати тобі привіт!







============================

Наступає вечір, засинає місто, знай -
 на цьому світі ти комусь важливий...


=============================


Маленька, надобраніч! Я тебе кохаю, не можу без тебе, кожна хвилина тягнеться як година, година як день, а день як вічність! Солодких снів коханнячко моє!


====================================

Мій милий ангелок, дивлячись на нічне небо, я подумки говорю про свої відчуття до тебе.
Я так хочу бути почутим твоїм серцем...
Цілуючи кінчики твоїх крил.


===================================


Спи красуне, засинай!
Гарний сон спостерігай
Приємний, милий, кольоровий
Солодкий, радісний, чудовий!

2 коментарі:

  1. Я не знаю, що робити!
    З тобою треба говорити,
    І тебе малу любити...

    ВідповістиВидалити

СМС РАНКОВІ УКРАЇНСЬКІ

Доброго ранку ...., Посмішку сонечку свою подаруй, А від мене прийми у дарунок - Ніжний у щічку поцілунок! ***** Якщо прокинешся ти ...